Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bedandbreakfast.startpagina.nl

Ter overname B&B zuid spanje

marian
30 Jul, 2010 18:47

Wel de stap durven nemen maar geen geld om wat te kopen?

Ter pacht aangeboden in zuid spanje.

1. finca met privezwembad met 4 verhuurmogelijkheden.

2. villa met prive zwembad voor eigen bewoning

De kosten om dit geheel te pachten is 4000 euro per

maand.

Op grondstuk van 75.000 m2.

Paardenstallen, buitenbak, dierenverblijven.

Ook geschikt voor bewoning van 2 tot 3 gezinnen.

Bewerkt 05 Mrt, 2013 12:29
bart
17 Aug, 2010 18:27

Beste,

hebt u foto's van de b&b? Zou het mogelijk zijn om deze door te mailen?

mvg

Bart

popje
19 Aug, 2010 16:29

wat Marian er niet bij zegt is dat ze een hoop geld van te voren wil zien (huurvooruitbetalen en borg), zoveel dat je zelf al bijna niet meer hoef te gaan..quote “4000 euro per maand vraag en dat ik 4 maanden huur en 2 maanden borg vooruit”.

het is maar hoe je het bekijkt met geen geld om te kopen…maar toch wel een hoop mee moet nemen, want mevrouw wil wel haar huur in NL kunnen betalen..

Scotty
17 Sep, 2010 19:14

Ja hallo Popje,

Wel een beetje naief he? Zou jij je business zomaar aan iemand overgeven zonder dat die persoon enig risico loopt of schade heeft als ie er met de pet naar gaat gooien? Gewoon maar hopen dat het goed gaat?

Zit je net in je huurhuis in NL, kinderen weer op school, kun je terug om de boel te gaan redden.

Echt niet.

6 maanden is niks!

Caroline
22 Okt, 2010 12:51

Hallo Marian,

Heb je wat meer info voor ons? Locatie etc. en foto's?

Wij zijn serieus op zoek.

mvg,

Caroline en Peter

Patrick van Gils
29 Nov, 2010 12:22

Beste,

Graag zou ik wat meer info betreft locatie en foto's mag eerst summier, zijn serieus aan het zoeken in spanje.

Patrick

Jan Hidde Landstra
29 Nov, 2010 14:07

Hallo Marian,

Zou je wat meer info kunnen geven over de B&B met foto's locatie en bezettings graad.

vriendelijke groeten,

Jan Hidde Landstra

J. Schepman
05 Jan, 2011 21:40

Beste Marian,

Zijn jullie nog steeds op zoek naar iemand?

met vriendelijke groet,

J. Schepman

paul spee
22 Apr, 2011 15:45

Beste Marian,

Graag info over bezettingsgraad en omzetmogelijkheden. Kan je ook nog enkele foto's toesturen?

Alvast dank.

Paul Spee.

Tanja
28 Mei, 2012 17:51

He Marjan, Ik heb even een hele andere vraag. Ik ben heel benieuwd waarom je vertrekt. Als je wilt en tijd hebt, raak ik graag in contact met je. Wij hebben een Bed&Breakfast in Oostenrijk en ik zit een beetje op 2 benen te hinken. Niet om terug te gaan naar NL, maar wel om verder te gaan naar Spanje. Vandaar. Uitleg volgt natuurlijk graag. Ik hoop wat van het te horen!

Groeten, Tanja