Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bedandbreakfast.startpagina.nl

B&B Frankrijk te koop aangeboden, écht iets bijzonders voor eerlijke prijs

annalies jonkhof
17 Mrt, 2009 15:41

Zoekt U al een poosje voor een B&B in Frankrijk? Dan is dit uw kans! Wij willen stoppen en rustiger aan doen. Voor deze prijs is het nog mogelijk om iets te gaan doen wat én leuk is én mogelijk is om van te leven. Nieuwsgierig geworden? Wacht niet te lang, want de prijs is écht interessant..Kijk eventjes op de site van thuisenopvakantie.nl

Tot gauw…. groet annalies

Bewerkt 02 Jun, 2014 11:17
peggy
09 Aug, 2009 17:03

hallo, wij zijn aan het overwegen voor een bed en breakfast in frankrijk en zouden wat graag meer informatie en de prijs weten.

en hoe dat het eruit ziet.

groeten peggy

vanuit belgie

joost grasman
19 Aug, 2009 23:51

Hallo Annelies

Wij mijn vrouw en ik willen een chambre dote beginnen in Frankrijk.

Kwam jullie tegen op een site.

Wat is niet duur wat jullie er voor vragen , ziet er goed uit. En hoe gaan de financienen om dat te regelen voor een overnamen.

Kun je misschien wat tips geven.

Hoor van jullie

met vriendelijke groet Joost en Debby

Mark Jansen
30 Aug, 2009 10:54

Beste Annelies,

Kun je mij iets meer vertellen omtrent de prijs en nog belangrijker de maandelijkse lasten / inkomsten

Hebben jullie ook personeel ?

Ik hoop iets te mogen vernemen.

Mark Jansen

annalies jonkhof
02 Sep, 2009 19:07

Hallo,

er is meer info te vinden op www.thuisenopvakantie.nl

vriendelijke groet annalies

annalies jonkhof
02 Sep, 2009 19:11

Hallo Joost,

Eerlijkheidshalve moet ik je zeggen dat ik niet weet hoe jij jouw financien moet regelen…

Voor het kopen van een B&B in Frankrijk, die reeds al een zeker inkomen oplevert en geen enkele kosten mbt verbouwen/onderhoud meebrengt, heb je natuurlijk wel een kapitaaltje nodig.

Neem een kijkje op www.thuisenopvakantie.nl

Vriendelijke groet annalies

annalies jonkhof
02 Sep, 2009 19:14

Hallo Mark,

Wij geven geen info via internet over financiele zaken.

Alleen de verkoopprijs.

Ben je serieus geintersseerd, dan kun je altijd een afspraak regelen.

Kijk ook eventjes op www.thuisenopvakantie.nl

vriendelijke groet annalies

Ad
15 Okt, 2009 09:03

Beste Annalies,

Jullie advertentie heeft onze interesse opgewekt echter voordat het enthousiasme hier te grootse vormen aanneemt willen wij wel graag een richtprijs ontvangen.

Hoop snel iets van je te mogen horen.

Met vriendelijke groet,

Ad

annalies
22 Okt, 2009 19:50

Hallo Ad,

De richtprijs is 330000€ incl. de inventaris. De enige kosten die erbij komen zijn de overdracht/notaris en dat is ongeveer 6/7%

Het geheel is in perfecte staat en je kunt zo beginnen. Er is een privé-woning van 120m2 is ook aanwezig.

Marcel
29 Okt, 2009 10:00

Beste Annelies,

Is de bed en breakfast nog in jullie bezit of reeds verkocht? Laat even weten we hebben namelijk interesse naar Frankrijk af te reizen en te starten.

Met vriendelijke groet,

Marcel van der Luyt